יום בשורה באחיסמך: "הוועדה המחוזית אישרה את תוכניות התב"ע"

ארי וידר No Comments on יום בשורה באחיסמך: "הוועדה המחוזית אישרה את תוכניות התב"ע"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שנים ארוכות של סחבת מגיעות לסיומן והטרקטורים עולים לשטח באחיסמך לבניית למעלה מ-3500 יחידות דיור לציבור החרדי.

פרויקט אחיסמך שממוקם סמוך לעיר לוד, הביא לאלפי חרדים בשורה, והם השקיעו את מיטב כספם.

אלא שבעיות רבות, ובהם חוסר רצון מצד עיריית לוד לקריה חרדית, הביאו לסחבת רבת שנים שהגיעה עתה לסיומה.

הנחת אבן פינה אחיסמך

הוועדה המחוזית אישרה את תוכניות התב"ע ומעתה פתוחה הדרך בצורה רשמית לבניית אלפי יחידות הדיור, והדיירים מקווים שחברות הבניה לא יתמהמהו ויקשו עוד על הרוכשים שמזה שנים משלמים את שכר הדירה.

חבר הכנסת לשעבר ומזכ"ל דגל התורה יעקב אשר שליווה את הפרויקט בשנים האחרונות אומר בתגובה לאתר 'קול חי': "זה יום בשורה לציבור הרוכשים בפרט ולציבור החרדי בכלל. מרגע שהתב"ע אושר זה אומר שניתן לבנות בצורה רשמית".

"האמת היא" מוסיף אשר "שברגע שהופקדה התוכנית ניתן לבנות למעשה על סמך האישור הצפוי, אבל ברגע שמתקבל האישור הרשמי מהוועדה המחוזית הרי שעברנו ב"ה את כל הבעיות. וזה מביא לסיום עבודה סיזיפית רבה שהשקעתי יחד עם גורמים רבים נוספים".

האם אתה לא חושש שמרוב ריבוי קבוצות הרכישה הבניה תתעכב?
"אני חושב שלא יהיו שום בעיות. ידידי ראש העיר יאיר רביבו מקדם את התוכנית כי הוא יודע שזה טוב לעיר. ברגע שאין בעיות ביורוקרטיות וראש העיר דוחף את התוכנית הרי שלא צפויות בעיות".

מכתב התודה ששלחו היום היזמים לשר אריאל כתבו היזמים החרדיים: "בשם כל חברי פורום היזמים אחיסמך, ובשמם של כ – 2500 משפחות אני מודה לך מקרב הלב על פעלך ללא לאות למתן תוקף לתכנית התב"ע באחיסמך. משפחות שהיו בין שמים לארץ כפשוטו, נחתו היום על קרקע יציבה בזכות עזרתך. זכות זו תעמוד לך להצלחה בהמשך דרכך".



0 תגובות